Harvinaisia levyjä

Yleinen keskustelupalsta

Valvoja: ntf

add
Gold User
Viesti:

Harvinaisia levyjä

ViestiKirjoittaja add » Ma Marras 14, 2005 1:47 am

Huuto.netissä löyty tällainen harvinaisuus. Levyn kansi on ilmeisesti aito eikä mikään trolli. Loloo kyllä rokkikansa osaa.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23296037
GateWay
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja GateWay » Ma Marras 14, 2005 8:06 am

Ton on PAKKO olla photoshopattu :D jos ei oo niin melko perseilyä.
Rene
Silver User
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rene » Ma Marras 14, 2005 10:38 am

HEH!!!

Orggis -->Kuva
ken-guru
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja ken-guru » Ma Marras 14, 2005 12:49 pm

Ihan aito levy se on.

http://www.eppunormaali.net/spesiaalia.php

osaa kertoa että:

PIS 281-12 (12") persekannella, julkaistu 23.8.1990
add
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja add » Ma Marras 14, 2005 2:25 pm

Ja ei ole näköjään ikinä menny myyntiin asti. Eput on itse jakaneet tuota levyä ja näyttäis olevan lista kaikista jotka se on saaneetkin.
Lowski
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lowski » Ti Joulu 13, 2005 12:29 pm

asiasta puheenollen, onko foorumin tyypeillä paljo niin sanottua rarea shittiä hallussa? ite aina ihan mielissään hypistelee ja kuuntelee joitan harvinaisuuksia mitä omistaa ja jotka sattuu vielä oleen hyviä. jotenki se rare shit leima tekee levystä hirviän jännän.
kyllä. olen elitisti vinyylinarkomaani.
Acen
Bronze User

ViestiKirjoittaja Acen » Ti Joulu 13, 2005 12:38 pm

Lainaus tosta huuto.net linkin kysymyksiä myyjälle kohdasta =))

Kysymyksen esittäjä: pallonivel86 08.11.2005 12:43:47

Haluaisin tietää mistä olet levyn saanut? Minulla on luettelo kaikista niistä henkilöistä, joille ko levy on aikanaan luovutettu eikä tietääkseni kukaan heistä asu Järvenpäässä.

Myyjän vastaus 08.11.2005 18:49:56

Olet oikeassa, en ole levyn alkuperäinen omistaja.

Lowski :

En nyt tiiä, on mulla tuol jotain... Prodigy - What evil lurks originaalipainoksena... muistaakseni 3000 nuit aikonaan painettii.
Jotain muutakin elitisti rare shittiä tuol on =))
Acen - Trip II The Moon (Kaleidoscopiklimax)
Mario Lopez - Blind (CJ Stone meets Mr. Phil Club Mix)
ken-guru
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja ken-guru » Ti Joulu 13, 2005 1:47 pm

Acen kirjoitti:
En nyt tiiä, on mulla tuol jotain... Prodigy - What evil lurks originaalipainoksena... muistaakseni 3000 nuit aikonaan painettii.
Jotain muutakin elitisti rare shittiä tuol on =))

Muistuttaisin kaikkia että nykyään kaikesta vähänkään harvinaisemmasta levystä tehtaillaan enklannissa päin bootleggejä. Mm juuri tästä WEL:stä on liikkunut bootleggejä varmaan aina. Muita suosikkeja bootleggaajille on ollu just vanhat detroit teknot tyyliin Buzz ja Transmat.

Onneksi WEL:stä on tehty myös repressi niin ei tarvi maksaa mansikoita jos haluaa omistaa ko. lätyn vinnyylinä. Samoin transmateista löytyy hyvälaatuiset repressit.

Rareshitit mulla? Niitähän riittää :-) Myönnän olevani eilowskin tapaan aika narkki vinyylien suhteen ja auta armias jos levyn kuvailussa lukee "LIMITED EDITION WHITE LABEL HOT TIP 300 PRESSED" niin jotenkin _kummasti_ se vaikuttaa positiivisesti ko. lätyn ostoon. Olen tästä ikävästä tavasta onneksi päässyt suuremmaksi osaksi eroon ja nykyään lätyt löytävät tiensä levylaukkuuni lähinnä sen perusteella miltä ne kuulostavat. Mut onhan se tietty kiva kuunnella jotain lättyä jota ei ihan joka pojalla ole hähähä.
GateWay
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja GateWay » Ti Joulu 13, 2005 2:10 pm

Ei kyllä vaikuta harvinaisuus mun ostospäätöksiin, en halua maksaa maltaita levystä joka ei ole välttämättä kovin hyvä mutta on harvinainen. Puolestaan erinomaisesta lätystä voin maksaa kyllä mukavastikin. Eipä noita harvinaisuuksia kovin montaa minunkaan levyhyllystä löydy tosin.

Palaa sivulle “Yleistä”