Apua aloittelevalle?

Yleinen keskustelupalsta

Valvoja: ntf

vain
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja vain » La Elo 06, 2005 1:23 pm

..sitten pieni mua haittaava juttu.. koko opiskeluni ajan YSO:lla, kyselin opintovastaavalta dj-laitteita hankittavaksi (esim. teknarit tai pioneer cdj-800)..

no, yksi aamu menin kouluun ja hän sanoo että "nyt on dj-vehkeet!" menen kattoon, niin siellähän on Hercules DJ -console joku vammanen usb-interface, jossa on nappeja ja scratch-jogit... petyin ehkä lievästi..

:lol:
Cib
Don't give a damn for power mainstream
tin
Newbie

ViestiKirjoittaja tin » Ma Elo 08, 2005 2:32 pm

Oi! Kiva kun löytyi kohtalotoveri! Mulla on ollu haaveena tää jo ala-asteen limudiskoista lähtien, mutta kun oon tyttö niin oon aatellu, että unelmaksi saa dj-"ura" jäädäkki.
Nyt vasta aloin kuitenkin ihan tosissaan pohtimaan että pitäskö hommata vehkeet kotiin ja reenailla. Kerranhan täällä vaan eletään ja unelmat kannattaa toteuttaa.

Millaset vehkeet kannattaa alottelijan hankkia? Ja mitä kaikkia vermeitä pitää ostaa jos haluu soitella vaikka alkuun esim. kotibileissä?
Vinyyleihin en vielä uskalla koskea.
add
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja add » Ma Elo 08, 2005 7:39 pm

tin kirjoitti:Oi! Kiva kun löytyi kohtalotoveri! Mulla on ollu haaveena tää jo ala-asteen limudiskoista lähtien, mutta kun oon tyttö niin oon aatellu, että unelmaksi saa dj-"ura" jäädäkki.
Nyt vasta aloin kuitenkin ihan tosissaan pohtimaan että pitäskö hommata vehkeet kotiin ja reenailla. Kerranhan täällä vaan eletään ja unelmat kannattaa toteuttaa.

Millaset vehkeet kannattaa alottelijan hankkia? Ja mitä kaikkia vermeitä pitää ostaa jos haluu soitella vaikka alkuun esim. kotibileissä?
Vinyyleihin en vielä uskalla koskea.

Saat tulla meille soitteleen :) Töitäki olis heti ku oot pro jos ravintola hommia tarkoitat.
SkuMBe
Newbie

ViestiKirjoittaja SkuMBe » La Touko 06, 2006 5:38 am

noniiiin, ensimmäinen viesti näille forumeille lähtee tulille:

Eli todellakin, paikalliset ohjelmapalvelutoimistot varmasti mielellään ottavat huostaansa nk. "uusia kykyjä", omakin tarina lähti noin 1,5v sitten ohjelmatoimiston "nakkikoneesta". Eli siis työharjoittelussa olin täkäläisellä ohjelmapalvelutoimistolla, jossa vastaani käveli dj nimeltään IsmoL (aka. addx) ja rupes mätsäämään biittejä parilla pioneerilla.

Toki aina olin ollu tavallaan kade eri bileiden tiskijukkia kohtaan ja halusin itekki ko. paikalle mutta enivei, käveleskelin sinne ihmettelemään ja senverran ihastuin että ainakun ei muuta työtä ollut toimistolla niin värkkäilin siinä jotain omaa. Senverran tiesin että mitä mistäki napista tapahtuu mutta täts it.

Sitten työharjoittelu loppu ja tästä pari kuukautta eteenpäin ko. ohjelmapalvelutoimistolta tuli puhelu jossa kyseltiin dj hommiin töihin baari-dj:ksi... ja mihinpä ei opiskelija alkaisi rahan perään :)

Nykyään vielä(kin) baari-dj:nä tosin mutta en pidä mitään kiirettä sensuurempiin piireihin vielä, odottelen että se tilaisuus tulee kun tarve on... Biitit kyllä kuitenki napsahtelee kohilleen tarpeentullen ja oma levystökin on ihan "ok"....

Koko roska tiivistettynä: Painu sinne ohjelmatoimistoon kyselemään, kyllä ne sinut sielä luultavasti vastaan mieluusti ottaa, jos ei, niin muuta Rovaniemelle ja kysy täällä uudestaan.

Palaa sivulle “Yleistä”