3.2.2007 Shine White @ Club Teatria, Oulu

Kommentoi menneitä tapahtumia

Valvoja: ntf

mikuel
Bronze User
Viesti:

ViestiKirjoittaja mikuel » Pe Tammi 26, 2007 1:37 am

Junior kirjoitti:
zwei einsdrei kirjoitti:
Huumeet ongelma pileissä? :o

Ainoastaan happi teltoissa !

Happi ongelma teltoissa? :o
borg nagar
Gold User

ViestiKirjoittaja borg nagar » Ma Tammi 29, 2007 2:03 pm

Junior kirjoitti:Voi herra jumala :evil: Heti jos joku järkkää kunnollisia konemusiikki bileitä niin aletaan ottaan huumet puheeksi. Tämän foorumin vois vaihtaa house foorumiksi kun kerran muunlaisia tapahtumia ei suvaita.

Kone musiikki bileitä on mun mielestä monen laisia - mm. huume bileitä ja oikean musiikin tyyliin suuntautuvia! Nuo uskonnolliset herra jumala bileet on eri juttu.
Dj fuse
Gold User

ViestiKirjoittaja Dj fuse » Ma Tammi 29, 2007 2:45 pm

Kyllä mä veikkaan että ne on rock bileet/festarit jossa enemmän pössykkää palaa kuin konemusa bileissä.
Olen kiinnittänyt huomiota että lähes aina kun joku Oulussa järjestää jotakin niin ihme kitinä joka asiasta.Ne jotka luulee että hommalla tahkoaa rahaa helposti ja bileet on helppo väsätä pystyyn niin ei muuta kuin omat bileet vaan kehiin.
Ja sit ottakaa huomioon mistä nyt tulee kritiikkiä.Bileisiin:Vähintään 8 soittajaa joista 4 arvostettua ulkomaalaista.Äänentoisto ja valaistus A+ luokkaa,min.2 videojockeytä.Varmistakaa että se on varmasti suurin tapahtuma(ettei tule kritiikkiä jos mainostaa tapahtumaa suurena kuten mainoksissa usein tehdään).Liput 2eur sisältää 3 drinkkilippua ja hampurilaiskupongin pois lähtiessä.Ja ei pidä sit suuttua jos tekee muutaman kuukauden hommia ja tällä kaaviolla ottaa muutaman tonnin takkiin,sehän on pääasia että on bilekansalla on hauskaa.
Onnea Shine White bileiden järjestäjille,tulee varmasti hyvät bileet,itse en valitettavasti pääse paikalle.
mauno
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja mauno » Ma Tammi 29, 2007 3:41 pm

Dj fuse kirjoitti:Kyllä mä veikkaan että ne on rock bileet/festarit jossa enemmän pössykkää palaa kuin konemusa bileissä.

Eih...ei kai nyt kukaan mene enää tähän tämän jälkeen, eihän?

Dj fuse kirjoitti:Olen kiinnittänyt huomiota että lähes aina kun joku Oulussa järjestää jotakin niin ihme kitinä joka asiasta.Ne jotka luulee että hommalla tahkoaa rahaa helposti ja bileet on helppo väsätä pystyyn niin ei muuta kuin omat bileet vaan kehiin.

No minun mielestäni on vähintään yhtä sopivaa kitistä asioista, jos tuntee että sille on aihetta, kuin ilmottautua bileisiin, jonne ei ilmottautumista vaadita. En kyllä ymmärrä miksi kaiken pitäisi muka olla hyvin jos ei ole.

Mieluummin minä näkisin tulevaisuudessakin bileitä, joissa on kuitenkin opittu vanhoista mokista, ja päästään taas parempaan raving experienceen, kuin sarjan bileitä joissa ne samat kritiikin aiheet pysyvät. Kritiikin voi järjestäjät kääntää hyödyksikin tulevissa bileissään, kunhan eivät siitä itseensä ota. Jos itse bileissä näyttää siltä että porukkaa riittää ja asiakkaat nauttivat bileistä, niin tuskin silloin ollaan kovin menty metsään, sanoivat kitisijät mitä hyvänsä. En usko että kukaan jää jonkun ug-forumin kitinöiden takia kotiin.

Melko iso osa tähänkin ketjuun kirjoittaneista ovat järkänneet tai järkkäävät edelleen bileitä, joten tuttua puuhaahan se. Sen takia kenties sitä kritisointia tässä juuri on ollutkin. Suureksi osaksi tässä on ollut myös paljon "ouluskenen" sisäistä patoumien purkausta, mikä ei itse bileisiin liity. :)
Dj fuse
Gold User

ViestiKirjoittaja Dj fuse » Ma Tammi 29, 2007 3:53 pm

Tottakai pitää sanoa jos on asiaa mistä sanoa!!
Voihan se olla että luin tämän ketjun turhan "vakavasti" mut on pistänyt niin monesti silmään tuo kritiikin paljous kun joku järkkää oulussa jotaki joten kirjailin omaa kantaani.
borg nagar
Gold User

ViestiKirjoittaja borg nagar » Ke Tammi 31, 2007 2:18 pm

Dj fuse kirjoitti:Kyllä mä veikkaan että ne on rock bileet/festarit jossa enemmän pössykkää palaa kuin konemusa bileissä.

Oot melko nuoren näkönen, mitähän sinäki noista hommista muka tiedät?
Dj fuse
Gold User

ViestiKirjoittaja Dj fuse » Ke Tammi 31, 2007 8:35 pm

Isä on kertonut:)
add
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja add » Ke Tammi 31, 2007 11:35 pm

Jos tulee Rovaniemeltä saako matkakorvaukset ja VIP-lipun takahuoneeseen?

No oikeesti se vaan että eikös pohjoissuomen suurimmat bileet ole ollut jo aika monessa paikassa. Että mitataanko tämä suuruus, promoottorien märkien unien, asiakasmäärän, tekniikka määrän, pinta-alan, tavoitellun voiton, dj:den määrän vai myydyn viinan mukaan? Ehkä kannattaisi tästä puhua vasta bileiden jälkeen. Ennakko suunnitelmat voi olla monesti muuta kuin toteutus.

Itsellä ei kauheesti kiinnosta tulla ku tapetit on rupashtanut olohuoneesta. Paikkakunnalla asuisin niin tulisin varmasti katteleen.

Tästä jo netissä ircissä oli puhe, oon kateellinen niiin oululaisille. #ntf.fi -kanavalle kaikki vaan täältäki.
kras
Basic User
Viesti:

ViestiKirjoittaja kras » To Helmi 01, 2007 9:38 am

Lainaamalla tapahtumien tuottajan sanoja: " Jos valaistus- ja äänentoistotekniikka kiinnostaa, kannattaa olla paikalla. Tapahtumatekniikka on massiivisin ja näyttävin mitä olemme koskaan rakentaneet." Ja sanonpa vain, että teatria saa kyllä tämän yhteydessä hienon ilmeen massiivisimpana klubina Suomessa. =) Ei kannata siis missata tapahtumaa.
junkle
Bronze User
Viesti:

ViestiKirjoittaja junkle » To Helmi 01, 2007 3:56 pm

Meikäläinenpä menee paikan päälle ja voin sitte kertoa että oliko bileet sen kolmen oluttuopin arvoiset vai olisiko jopa pitänyt hankkiutua ns. euron iltaan jonnekkin. Sitähän voisi tuolla hinnalla vetää ihan sigana kaljaa vaikkapa karaokelaulusta nauttien!
deejaykanniballs
Basic User

ViestiKirjoittaja deejaykanniballs » To Helmi 01, 2007 6:02 pm

Dj fuse kirjoitti:Tottakai pitää sanoa jos on asiaa mistä sanoa!!
Voihan se olla että luin tämän ketjun turhan "vakavasti" mut on pistänyt niin monesti silmään tuo kritiikin paljous kun joku järkkää oulussa jotaki joten kirjailin omaa kantaani.

Kone musiikki on persiistä!! Live se pitää olla. Kunnon jätkät lavalle, eikä mitään kuulonsa menettäneitä levynpyörittäjiä.
deejaykanniballs
Basic User

ViestiKirjoittaja deejaykanniballs » To Helmi 01, 2007 6:15 pm

Dj fuse kirjoitti:Isä on kertonut:)

Tää fusehan on listakamaa, kyllä se tietää miten bileet järkätään. Se on eriasia jääkö niistä siltarumpuihin mitään käytettäväksi.
Oskari
Gold User

ViestiKirjoittaja Oskari » To Helmi 01, 2007 6:32 pm

Tällaisen henkilöönkäyvän turhan märisemisen vois varmaan hoitaa muuallakin kuin biletopikeissa!

Sori OT postista, mutta teki niin mieli takapenkkimodeilla.
siru
Bronze User

ViestiKirjoittaja siru » Pe Helmi 02, 2007 5:00 pm

En edes jaksa alkaa lukemaan mitä porukka jauhaa täällä....
Saavun paikalle vaikka olen flunssassa!! Todennäköisesti tukehdun siellä tähän liman määrään ku tamppaan niin että savu nousee!!!! :D
NIIN KERTA!!!!!
Huomenna baila baila!!!!
Acen
Bronze User

ViestiKirjoittaja Acen » Pe Helmi 02, 2007 5:08 pm

Teille trolleille ja muille... kyllä tuo äänellisesti o aika massive...
Alapäässä o 18 turbosoundin kajaria ja lentävät ylät o kans turbosoundia =)

Lopun joudutte itse selvittämään tulemalla paikalle =)

ps. Meikä voi olla se illan jedisoturi =))
Acen - Trip II The Moon (Kaleidoscopiklimax)
Mario Lopez - Blind (CJ Stone meets Mr. Phil Club Mix)

Palaa sivulle “Menneet tapahtumat / Past Events”