3.2.2007 Shine White @ Club Teatria, Oulu

Kommentoi menneitä tapahtumia

Valvoja: ntf

kosmo
Gold User

ViestiKirjoittaja kosmo » Ma Tammi 08, 2007 10:36 pm

borg nagar kirjoitti:- joten en valitettavasti pääse paikalle.

Hei eikös sullakin ollu kissa, mitä sille kuuluu?

plur
psydog
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja psydog » Ti Tammi 09, 2007 7:21 am

En tajua mitä vikaa lipunhinnassa on... Jos lähtee helsinkiin tai johonkin saksaan hakemaan samanlaisia kokemuksia niin lipun hinnaksi loppu peleissä tulee toista sataa euroa. Ja tässä jo huudetaan ett on liian kova hinta vaikka se vain ja ainoastaan 12back:n arvjoinen... (kertokaahan montako sellaista viikossa menee)... Outoja immisiä. En sillain että olisin innolla menossa sinne, taidan ilmestyä paikalle vain NEONin settiä varten joten varmaan kellonaikakin tulee olemaan sen mukainen.

Enkä itsekään ennen Teatriassa käynyt joten ihan mielenkiintoista käydä katsomassa mikä se ees on.
Viimeksi muokannut psydog, Ti Tammi 09, 2007 7:22 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:evil: Freedom
:evil: Energy
:evil: Psychedelia
psydog
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja psydog » Ti Tammi 09, 2007 7:21 am

sellaista

Venomi
Advanced User

ViestiKirjoittaja Venomi » Ti Tammi 09, 2007 8:20 am

Kyllähän tämä pitää käydä tsekkaamassa, ei tuo lipun hinta nyt ollenkaan paha ole ja bileitä ei ole koskaan liikaa. Hyvä vaan että saahaan vähän muitaki järjestäjiä tänne pohjolaan.. Dj Neonin joskus nähny oulussa entisessä wäinössä.. ja mahtava oli kyllä. Tänne siis.
Albert
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja Albert » Ti Tammi 09, 2007 4:57 pm

Valitettavasti minäkään en pääse paikalle ku olen sen verran hidas lähtemään, että tapahtuma ehtii loppua ennen kuin olen Teatrialla. :wink:
"Another man's loss is another man's gain...who said it was a fair game."
5thSaint
Advanced User

ViestiKirjoittaja 5thSaint » Ti Tammi 09, 2007 7:53 pm

No niin, mä en nyt ymmärrä että ketä palvelee tyyppien ilmoitukset että "ei pysty, liian hapokasta" Sen mä ymmärrän jos esim Goldenscan postaa tänne että sorry, ei pääse, on parempaa tekemistä ja muutenkin lennot Ryanilla on kalliita... Mä en usko että tapahtuman järjestäjä olisi laittanut bileet pystyyn että juuri te pääsisitte paikalle ja että hän/he siellä juuri teitä odottaisi näkevän. Ainoo asia minkä mahdollisesti (toivottavasti ei) nämä viestit saavat aikaan on se että mahdolliset asiakkaat jotka eivät fanaattisesti käy bileissä ja jotka silloin tällöin lukevat eri foorumeita bileistä, katsovat ja toteavat että ei kannata, skene on puhunut:Paskat bileet, ei tulla. Sori, mut tää on viesti jonka moni voi tuosta lukee ja itsee harmittaa ihan vaan senkin vuoksi että pohjoisessa ei kuitenkaan oo niin paljon bileitä/ niissä kävijöitä.

Kiitos ja anteeksi
You Go Hard? We Go Harder!!
Lowski
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lowski » Ti Tammi 09, 2007 8:09 pm

I GO HARDEST
mikuel
Bronze User
Viesti:

ViestiKirjoittaja mikuel » Ti Tammi 09, 2007 10:08 pm

Tarkennettakoon nyt ettei jää epäselväksi. Verrataan nyt vaikka muihin Oulussa olleisiin isoihin bileisiin esim:

http://www.kaamos.org/ntf/viewtopic.php?t=2301 viime syksyn Time Tunnel, lipun hinta 12e ennakkoon, ja musapuolen tarjonta huomattavasti monipuolisempi.

http://www.kaamos.org/ntf/viewtopic.php?t=1951 viime kevään Northern e'Motion, lipun hinta 6e ennakkoon ja sielläkin tarjontaa huomattavasti enemmän. Jokainen varmaan siis huomaa eron.

Jos nämä bileet eroavat jotenkin muuten edellämainituista, miksei tätä oteta sitten esille esimerkiksi bileiden mainostuksessa? Infoa ei myöskään ole esimerkiksi paikalla soittavista DJ:stä flaijerissa tai webbisivuilla, saati sitten täällä tai Klubituksessa. Tavallisen tallaajan olisi varmaan hyvä tietää edes suurinpiirtein mitä genreä kyseiset herrat soittelevat, kun kukaan heistä ei aivan kaikille tuttu huippunimi ole. Tällä hetkellä käteen siis jää järjestäjän vakuutus suurimmista bileistä jollain asteikolla, eikä se riitä vakuuttamaan minua kokeilemaan rahojani.

Ja vastauksena 12packeihin, en juo kaljaa ja takana kaks kuukautta ilman muitakaan päihteitä.
kras
Basic User
Viesti:

ViestiKirjoittaja kras » Ke Tammi 10, 2007 3:30 am

Hmm.. Epäselvyyksiä todellakin näyttää olevan. Monipuolisuus on todella mielenkiintoinen sana sillä mielestäni Shine White -tapahtuma taas tulee olemaan monipuolinen näihin kyseisiin tapahtumiin verrattuna (olen ollut kummassakin tapahtumassa töissä).

3.2.2007 tulee Shine White -tapahtuma tulee musiikillisesti sisältämään housesta lähtien drum'n'bass:n kautta hardtranceen ja jokainen tapahtumasta kiinnostunut löytää klubituksesta kaikkien esiintyvien DJ:den profiilit ja musiikkityylit, mikäli aihe kiinnostaa (http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11012).
Lippujen hinnat ovat korkeat, sillä tapahtuman järjestäminen Suomen suurimmalle klubille massiivisen audiovisuaalielämyksen saattelemana nielee jonkin verran rahaa, ja jokainen sen pystyy varmasti päässään laskemaan.

Tapahtuman visuaalinen luonne poikkeaa tavallaan myös menneistä tapahtumista sillä paikalla on myös VJ palkattuna ja DJ:t vastaavat varmasti menevästä bilemusiikista.
Nettisivuilta ja foorumeilta kaiken tarvittavan tiedon pitäisi löytyä, jollei näin ole kannattaa varmaan suoraan tapahtuman järjestäjään tällöin ottaa yhteyttä. Ja kuten mainoksen lausahdus ei varmaan selittelyjä kaipaakaan: "Elite Entertainment brings you the ultimate audiovisual raving experience.
Let us blow your mind and enter your world of raving in its finest hour ."
Toivottavasti näemme tapahtumassa. :)
Hipidi
Advanced User

ViestiKirjoittaja Hipidi » Ke Tammi 10, 2007 3:58 pm

Onko tetrian koko iso sali käytössä, vai meinaatteko puolittaa sen?
mza
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja mza » Ke Tammi 10, 2007 5:27 pm

Kumma homma et jonkun mielestä toi 13€ lipusta on paljon.
Taitaa olla vain Oulun klubikansa tottunut liiaksi noihin 5€n lippuihin.
Mun mielestä toi 13€ on vähintäänkin kohtuullinen lipun hinta, kun vertaa sitä esim Helsingin hintoihin. Tänne villiin pohjolaan kun toi dj:den raahaaminenkin maksaa huomattavasti enemmän.

...ja taitaa olla lipun hintaan laskettu sekin et jos(/kun) paikka ei tuu täyteen... ainakaan jos koko salin on käytössä(?)
...ja tällaisella tapahtuman markkinoinnilla. :lol:

Tuosta lineupista pitää vielä narista.
Miks pitää tuoda artisteja jotka ovat vasta olleet tällä suunnalla? Varsinkin ton "ulkomaanihme". Oliskai noita muitakin ton tason ulkolaisia letunpyörittäjiä ollut keitä ei ole vielä täällä pohjoisessa käytetty...
Yritetäänkö tässä vetää varman päälle?
HÄH?

Noh anyway, enköhän uskaltaudu paikalle, kun tekno örveltäjätkin tuntuvat jättävän nämä väliin. :wink:
Ei mua huvita, huomennakin ehtii.
Mä tykkään sohvalla vetelehtii.
Ja tykkään lukee lehtii.
mauno
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja mauno » Ke Tammi 10, 2007 6:03 pm

mza kirjoitti:Kumma homma et jonkun mielestä toi 13€ lipusta on paljon.
Mun mielestä toi 13€ on vähintäänkin kohtuullinen lipun hinta, kun vertaa sitä esim Helsingin hintoihin.

Noh anyway, enköhän uskaltaudu paikalle, kun tekno örveltäjätkin tuntuvat jättävän nämä väliin. :wink:

Ööh...Siis ei lipun hinnassa muuta vikaa ole kuin se, että tuolla rahalla mielellään näkisi enemmän sellaista mistä tykkää. Jotenkin vaan nuo hyvät asiat tuolla (Kaasi, Infekto ja näyttävyys) ei sen 13€ arvoiselta ihan äkkiseltään tunnu. Liian vähän teknoörvellystä siihen hintaan. Helsingissäkin 13€:lla saa kyllä enemmän teknoörveltää kuin noissa bileissä. Toivon tosiaan että yleisöä tuonne riittää, ja uusia bileitä järjestetään. Varmasti moni muu tuohon hintaan saa bileissä rahalleen vastinetta. Onhan tuolla transea ja polccaa parhaaseen aikaan. Nehän ne isoon yleisöön tuntuu purevan.
mza
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja mza » Ke Tammi 10, 2007 6:23 pm

mauno kirjoitti:Ööh...Siis ei lipun hinnassa muuta vikaa ole kuin se, että tuolla rahalla mielellään näkisi enemmän sellaista mistä tykkää. Jotenkin vaan nuo hyvät asiat tuolla (Kaasi, Infekto ja näyttävyys) ei sen 13€ arvoiselta ihan äkkiseltään tunnu.

Joo eihän tuonne kannata raahautua jos ei koe saavansa rahalleen tarpeeksi vastinetta. Eikä musa tyylitkään pahemmin nappaa.

Samasta syystä jätän itsekkin joka vuosi Tangomarkkinat väliin.
:D
Ei mua huvita, huomennakin ehtii.

Mä tykkään sohvalla vetelehtii.

Ja tykkään lukee lehtii.
psydog
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja psydog » Ke Tammi 10, 2007 6:45 pm

mza kirjoitti:Kumma homma et jonkun mielestä toi 13€ lipusta on paljon.

Ehdotankin kaikille promoottoreille nostamaan hinta!!! Mekin tehdään niin 8 bigien hinta nostetaan hensingin tasolle :lol:

mikuel
Bronze User
Viesti:

ViestiKirjoittaja mikuel » Ke Tammi 10, 2007 7:43 pm

kras kirjoitti:Hmm.. Epäselvyyksiä todellakin näyttää olevan. Monipuolisuus on todella mielenkiintoinen sana sillä mielestäni Shine White -tapahtuma taas tulee olemaan monipuolinen näihin kyseisiin tapahtumiin verrattuna (olen ollut kummassakin tapahtumassa töissä).

3.2.2007 tulee Shine White -tapahtuma tulee musiikillisesti sisältämään housesta lähtien drum'n'bass:n kautta hardtranceen ja jokainen tapahtumasta kiinnostunut löytää klubituksesta kaikkien esiintyvien DJ:den profiilit ja musiikkityylit, mikäli aihe kiinnostaa (http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11012).

Niin, se monipuolisuus on hassu sana. Tarkoitinkin sillä tässä tapauksessa sitä, että bileissä kävijällä on mahdollisuus kuulla monen erityylisen DJ:n soitantaa ja jos jokin ei miellytä, siirtyä toiselle puolelle nauttimaan hieman erityylisestä musiikista. Jokainen DJ kuitenkin soittaa aina omalla tyylillään ja oman näköistänsä settiä, oli se sitten mitä genreä tahansa. Toisaalta eräs nimeltämainitsematon saattaisi sanoa, että Shine White -bileissä kaikki soittavat sitä samaa eli kiksua. :wink:

Tapahtuman visuaalinen luonne poikkeaa tavallaan myös menneistä tapahtumista sillä paikalla on myös VJ palkattuna ja DJ:t vastaavat varmasti menevästä bilemusiikista.

Hienoa, että tämä tuli selväksi ja toivottavasti paikalla nähdään jotain tällä suunnalla ennennäkemätöntä.

Nettisivuilta ja foorumeilta kaiken tarvittavan tiedon pitäisi löytyä, jollei näin ole kannattaa varmaan suoraan tapahtuman järjestäjään tällöin ottaa yhteyttä.

Jos mentaliteetti informaation jakeluun on tämä, niin kannattaisi varmaan laittaa edes ne yhteystiedot sitten sinne tapahtuman sivuille.

Nyt ollaan kuitenkin aika kaukana jo itse asiasta, ja toivonkin onnea ja menestystä itse bileille.

Palaa sivulle “Menneet tapahtumat / Past Events”