MZA - Energon [hard house]

Miksaukset, biisit, videot jne

Valvoja: ntf

mza
Gold User
Viesti:

MZA - Energon [hard house]

ViestiKirjoittaja mza » Ma Loka 05, 2009 2:40 pm

No niin nyt olis luvassa jotain tuoreempaa tavaraa meikäläiseltä noin vuoden nauhoittelu tauon jälkeen.

Tällä kertaa nauhalle tarttui viikonloppuista hard house lettujen pyörittelyä (siis ihan oikeita levyjä eikä mitään vitun digitallenteita) :evil:

Kyseessähän ei sit ole hard housea sieltä löysimmästä päästä. Hetkittäin on kyl hieman iisimpää hypnoottista menoa, mut välil mennään hyvinkin muhkun hard housen tahtiin... jokunen biisi kyl taitaa olla ihan puhtaasti kovaa energiaakin ja tais tuolla loppupuolella olla ihan sitä saastaisempaakin menoa, eli vaihtelua pitäs ainakin löytyä. :wink:

Teknisesti setti on vähän ailahtelevaa ja hieman kulahtaneet neulat antavat myös oman lämpimän säväyksensä soundiin, mut rautaiset biisit puhukoon puolestaan.

Kuunnelkaa pois ja kommenttiakin saa heittää jos siltä tuntuu.

tracklist:
Tällä kertaa ei jaksa kaivella, mut biisejä saa bongailla ja oikeista vastauksista on jaossa irtopisteitä.

Kuuntele tästä!

Kuva
Ei mua huvita, huomennakin ehtii.
Mä tykkään sohvalla vetelehtii.
Ja tykkään lukee lehtii.
YxP
Bronze User

ViestiKirjoittaja YxP » Pe Marras 06, 2009 8:38 pm

Nostalgiahuuruissa kuuntelin. Vaikea sanoa oikeastaan mitään muuta koska en ole kuunnellut tällaista musiikkia aika helvetin moneen vuoteen. 150bpm on vaan kertakaikkiaan aivan liikaa. Tykkäsin tosin kyllä alun Optimus Prime - höpötyksestä jos nyt jotain positiivista pitää keksiä :)

[edit]

Niin tuota miksi loppu töksähti niin vammasti?
mza
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja mza » Pe Marras 20, 2009 10:32 am

YxP kirjoitti:Nostalgiahuuruissa kuuntelin. Vaikea sanoa oikeastaan mitään muuta koska en ole kuunnellut tällaista musiikkia aika helvetin moneen vuoteen. 150bpm on vaan kertakaikkiaan aivan liikaa. Tykkäsin tosin kyllä alun Optimus Prime - höpötyksestä jos nyt jotain positiivista pitää keksiä :)

[edit]

Niin tuota miksi loppu töksähti niin vammasti?

Joo eihän tää oo ihan sitä perinteisintä hard housea.
Mut hienoa et jaksoit / uskalsit kokeilla.
Tommosta perinteisempää olis tarjolla tos aikaisemmassa setissä... :wink:

Kas vain tosta lopusta näköjään puuttuu jokunen sekuntti.
Enpä ookkaan moista huomannu.
Pitänee pistää kokonainen versio langoille täs jossain vaiheessa ettei loppu noin ankeesti töksähdä.
Ei mua huvita, huomennakin ehtii.

Mä tykkään sohvalla vetelehtii.

Ja tykkään lukee lehtii.

Palaa sivulle “Julkaisut”