Gateway - The Birth [Progressive/Trance/Tech]

Miksaukset, biisit, videot jne

Valvoja: ntf

GateWay
Gold User
Viesti:

Gateway - The Birth [Progressive/Trance/Tech]

ViestiKirjoittaja GateWay » Pe Loka 28, 2005 3:09 pm

Lähes 80 minuuttia elektronista musiikkia alkaen progressiivisestä trancesta päättyen techimpään paukutukseen. Miksaus kehittyy melkoisen nopeasti mutta näinhän siinä käy kun käytössä on vain 80 minuuttia. Toivottavasti maistuu!

Tracklist:

01. Holden + Thomson - Come To Me (Club Mix) [Loaded]
02. Terry Grant feat. Jennifer Horne - I'll Kill You (Luke Chable Mix) [Bedrock]
03. Mike Foyle presents Statica - For Your Eyes Only (Original Mix) [Electronic Elements]
04. Eye Wall - Bad Deal (DJ Remy & Roland Klinkenberg Remix) [Captivating]
05. Santiago Nino - Mirage [Electronic Elements]
06. Jonas Steur - Silent Waves [Intuition]
07. P.O.S. - Gravity (Original Mix) [Anjunabeats]
08. Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (Signalrunners Sunrise Mix) [Armind]
09. Peaktwins - Dreamer (Original Mix) [Electric Sauna]
10. Sander Van Doorn - A.K.A: (Sander Mix) [Oxygen]
11. TDR - Squelch (Part1) (Sander Van Doorn Remix) [Oxygen]
12. Paco Osuna - Orintol [Shake]

Length: 78:15

http://klubitus.org/kuuntele.php?id=1385
Dj fuse
Gold User

ViestiKirjoittaja Dj fuse » La Loka 29, 2005 11:25 am

Innolla yrittäny latailla mutta...Internet Explorer ei voi ladata: kuuntele.php?id=1385(klubitus.org). Yhteyttä palvelimelle ei voitu muodostaa.
Onko vika mulla koneessa vai vika jossain muualla??
GateWay
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja GateWay » La Loka 29, 2005 11:28 am

EDIT: yköstopikin linkki toimii taas...
Viimeksi muokannut GateWay, La Loka 29, 2005 2:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dj fuse
Gold User

ViestiKirjoittaja Dj fuse » La Loka 29, 2005 11:31 am

No niin!!Palautetta maanantaina!
Orion
Administrator
Viesti:

ViestiKirjoittaja Orion » La Loka 29, 2005 12:06 pm

Alun vokaaliprogeilut ei olleet mun juttu yhtään. Hyviä biisejä olisivat, jos niissä mölistäis vähemmän :)
Tän miksauksen huippuhetket on selvästi keskivaiheilla 05-09 -biisien välillä. Seassa on hyviä instrumentaaliralleja eikä kuitenkaan mitään älyttömiä vedätyksiä.
Toi sun mainitsema "nopea kehittyminen" käy päälle eniten tuossa Dreamerin jälkeisessä vaihdossa kun tuo techimpi osuus alkaa. Sinällään mulle ei putoa nuo tech-trance -biisit, vaikka tuossa taitaakin olla parhaasta päästä niitä. Hyvillä teknoralleilla tuohon loppuun saisi ehkä samankaltaisen tuloksen - ja ehkä nimenomaa mielenkiintoisemman sellaisen.

Enivei musta tää miksaus on aika hyvä näyttö siitä mitä trance tällä hetkellä on ja millaisia julkaisuja tulee ulos ja siksikin ehdottomasti tsekkaamisen arvoinen. Tekniikka on hyvää ja tästä näkee selvästi, että ko. musagenreä seurataan aktiivisesti.

Props ja digidii :)
GateWay
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja GateWay » La Loka 29, 2005 11:42 pm

Orion kirjoitti:Alun vokaaliprogeilut ei olleet mun juttu yhtään. Hyviä biisejä olisivat, jos niissä mölistäis vähemmän :)

Se menee katsos niin että kaunis nainen laulaa ja kaikki kuuntelee :) kyllähän nämä voksuprogeilut on just parasta alkuillan/fiilistely-musaa.

Orion kirjoitti:Hyvillä teknoralleilla tuohon loppuun saisi ehkä samankaltaisen tuloksen - ja ehkä nimenomaa mielenkiintoisemman sellaisen.

Yrität selvästi käännyttää, kyllä tähän tietty teknolopetus ois sopinutkin mutta eikös tuo ihan viimeinen biisi aika teknoa ole :)

Orion kirjoitti:Tekniikka on hyvää...

Tekniikkaa vois aina parantaa, olihan siellä kaikenlaista mokaa havaittavissa toki. Bongatkaahan ihmiset...
Ztern
Moderator

ViestiKirjoittaja Ztern » Su Loka 30, 2005 3:48 pm

Tähän tartuin siitäkin huolimatta, että tiesin ettei yksikään biisi mulle iske. Välillä haluttaa kuitenkin kuulla, miltä tämän osaston musiikki tällä hetkellä kuulostaa. (Ei ollu tajunnanlaajennuksia mulle tässä selektiossa. :/ )

Teknisesti miksaus on hyvää perustasoa, tällä kertaa yläpäät eivät hallitse ja jossain aiemmassa GW:n miksauksessa häirinnyt suhina on poissa. Vehkeet vissiin saatu kondikseen ja taidot kehittyy.

Setti rakentuu klubimaisen tyylikkäästi loppumetreille saakka, mutta olen Orionin kans samaa mieltä siitä, että Dreamerin jälkeen tunnelmanvaihdos on liian äkillinen: se puuduttaa lopun tyystin.
'sähköisyys on sitä että kerää pölyä'
mauno
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja mauno » Su Loka 30, 2005 4:38 pm

Tykkäsin tuosta ekasta biisistä miksauksessa, kunhan vaan siinä vokaalit olis jätetty pois tai toteutettu vähän eri tavalla. Aina vajaaseen 38 minuuttiin saakka tuli yllättävän kivaa taustatranseilua. No tässä vaiheessa sitten alkoi se perinteisempi mahtipontinen "50 enkeliä ratsastaa unikorneilla tähdistöön prinsessaa pelastamaan"-trance, josta en sitten yhtään perusta. Vaan eipä hätää:60 Minuutin tienoilla muuttui meno vähän teknommaksi ja kivemmaksi kuunneltavaksi. Teknisestihän tämä oli loistava.

Et saanu nyt muakaan käännytettyä takaisin trance-ihmiseksi, mutta kuitenkin tuon jaksoin ihan kelailematta kuunnella, mikä on jo hyvin musatyylin huomioon ottaen. Varmasti toimii transeimmeisille hyvin.
Dj fuse
Gold User

ViestiKirjoittaja Dj fuse » Ke Marras 02, 2005 3:58 pm

Jepulis,nyt on rion bileitä rakennellessa kuulunut taustalla muutaman päivän ja tykkään aika paljon.Miksauksessa ei ole pahoja virheitä,pientä hakemista parissa vaihdossa mut se kuuluu asiaan.Ehkä mulle eniten korvaan räsähtää tossa loppuvaiheilla hieman pieleen mennyt "scrätch" vaihto...ehkä timing viba tai jotain...mut onneksi se on sekunnissa ohi.
Olen aikalailla samaa mieltä juskan kans eli jotain 4-9 biisin osio oli mulle parhaiten mieleen.Eka biisi on omasta mielestä "loppuun soitettu" ja sen olisin itse korvannut jollain toisella jos oma mix olisi kyseessä...
Seassa oli pari sellaista biisiä mitkä kuuluu pakkohankintoihin!
Kokonaisuutena erittäin maukas paketti ja tulee olemaan voimasoitossa edelleen!!
GateWay
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja GateWay » Ke Marras 02, 2005 4:17 pm

Juu miksauksessa on hakemista, siinä olet oikeassa. Se pieleen mennyt vaihto on vähän epäonnistunut bäkspinni :D nimenomaan timingfiba ja eikä tuo viimeinen biisi tuohon loppuun oikein edes sovi näin jälkikäteen ajateltuna. Loppuunsoitettuhan tuo avausbiisi on vain "piireissä" :) ...kiitos palautteesta!
vain
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja vain » Ma Marras 07, 2005 10:10 pm

Alun trance oli ihan jees, pysyisin jopa tanssilattialla. 35 minsan kohdalla täyty alkaa kelaan ku meni niin kiksutteluksi, kaksi vikaa biisiä oli meneviä. Miksaamisesta ei valittamista. Miksauksen idea on hyvä, mutta tuota matsku ei sykähdyttäny. Tälle löytyy kyllä omat kuulijansa, mutta ei ainakaan tämän langan päästä. Ihan hyvällä mallilla sun soitanta tuntuu silti olevan. Kehitystä vaan viel kehiin, näin se homma menee, mut omalla tyylillä ennen kaikkea. Siinäpä sitä kritiikkiä, kommenttia ja kehuja. Eräät tuottajat vetävät vieläkin matskua hyvin samalta pohjalta, enemmän asioiden kaivamista.
Cib
Don't give a damn for power mainstream
GateWay
Gold User
Viesti:

ViestiKirjoittaja GateWay » To Marras 10, 2005 3:59 pm

vain kirjoitti:Siinäpä sitä kritiikkiä, kommenttia ja kehuja.

Kiitoksia, pitääpä vastalahjana kuunnella tuo sun teknopläjäys :)

Palaa sivulle “Julkaisut”